Zwroty i reklamacje

ZWROTY

  1. W ciągu 14 dni od zakupu masz możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny
  2. Pobierz i wypełnij formularz zwrotu (pobierz formularz) – wyślij go nas pocztą elektroniczną lub tradycyjną wraz ze zwracanym towarem
  3. Przed odesłaniem upewnij się, że zwracany towar jest bezpiecznie zapakowany, a do paczki dołączyłeś/-aś formularz zwrotu oraz dowód zakupu.

Adres wysyłki:

MIJO Jolanta Fylak

Ul. Bartąska 115/3,

10-687 Bartąg

  • Koszty z tytuły odesłania zwrotu ponosi Klient, dlatego pamiętaj o opłaceniu przesyłki – paczka za pobraniem nie zostanie odebrana.
  • Po otrzymaniu przesyłki otrzymasz zwrot środków pieniężnych
  • Zwrot środków nastąpi w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś/-aś przy opłacaniu zamówienia, chyba że wyraźnie wyraziłeś/-aś zgodę na inne rozwiązanie – w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Jeśli zamówienie było opłacone za pobraniem (płatność gotówką przy odbiorze), uprzejmie prosimy o podanie numeru konta, na jaki mamy zwrócić środki (w formularzu zwrotu). Pamiętaj, w przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).

Pamiętaj, zwracany towar nie może być noszony/używany/uszkodzony; musi być pełnowartościowy. Pamiętaj, że to Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące czynnikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.

REKLAMACJE

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ponosimy odpowiedzialność (na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym) za wady fizyczne i prawne oferowanych przez nas towarów. Zamówione towary możesz reklamować w ciągu 2 lat licząc od dnia odebrania przesyłki.

Jeżeli chcesz zgłosić reklamację postępuj zgodnie z poniższym:

1. Zgłoś nam poprzez pocztę elektroniczną lub tradycyjną reklamację  –  w tym celu możesz skorzystać z gotowego  formularza reklamacji (pobierz formularz)

2. Następnie wraz z kopią paragonu (dot. reklamacji) oraz  uszkodzonym produktem wyślij na adres:

MIJO Jolanta Fylak

 

Ul. Bartąska 115/3,

 

10-687 Bartąg

3. W terminie 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego, otrzymacie Państwo od nas informację o wyniku jego rozpatrzenia. Roszczenia reklamacyjne zawsze rozpatrujemy bezpłatnie.

WAŻNE INFORMACJE

Kiedy reklamacja zostanie uznana za zasadną?

Jeśli wada biżuterii wynika z naszej winy np. wypadnie kamień, zepsuje się zapięci itp.  zostanie ona niezwłocznie naprawiona i odesłana na nasz koszt (wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polski).

Jeżeli jednak uszkodzenie powstało na skutek wadliwego użytkowania produktu, uszkodzenia wynikającego z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie użytkowania, zerwania, zarysowania oraz wygięcia pierwotnego kształtu biżuterii, rozciągnięcia to mówimy iż jest to uszkodzenie mechaniczne – niezależne od nas – i jeśli jest to możliwe i klient wyraża zgodę, wadę naprawiamy po ustalonych wcześniej kosztach.

Jeśli uszkodzenie powstało w skutek działania mechanicznego i nie ma technicznej możliwości na jego naprawę, reklamacja zostaje odrzucona, a koszt odesłania uszkodzonego produktu pokrywa Klient.

UWAGA!

Zmiana barwy biżuterii, ścieranie się złocenia, elementów diamentowanych, oraz rodowanych,  nie wynikają z wady produktu i nie podlegają reklamacji. Są to powierzchnie wrażliwe – cienka warstwa pokrywająca wyrób – podlegają więc naturalnemu ścieraniu się a wpływ na nie ma częstotliwość noszenia, kontakt z wodą, perfumami i innymi kosmetykami oraz pH skóry.